1995
Jeg startede min "volleykarriere" en kold februar-dag i 1995.
Jeg havde været til et volleystævne med klassen (10. klasse) i Bjergmarkshallen, og synes faktisk at det var en rigtig fed oplevelse. Både fordi vi som hold spillede ret okay, og fordi jeg havde personlig succes. Jeg slog bl.a. en backspike i gulvet. Sådan noget havde ingen af os på det tidspunkt set før.
Faktisk havde jeg op gennem år-rækken altid syntes, at volley var noget lort, for vi spillede altid mix i skolen, og pigerne var altid bange for bolden og det fremmede jo ikke ligefrem spillet. Men fra den dag vi spillede sammen kun drengene, så gik der et lys op for mig!
Så jeg fik overtalt Pid til at vi skulle starte.
Vi kørte ud i Bjergmarkshallen og der var ikke mange til træning. Vi havde dog en træner, Ulrik, så vi fik spillet en smule indtil sommeren.
Vi havde ikke spillet ret lang tid, før vi blev inviteret til den første fest, og efter laaang tid overvejelse, så sagde vi ja. Det fortrød vi overhovedet ikke! Hold da op det var skægt. Vi lærte en masse mennesker at kende, bl.a. mine gode venner idag, Rune & Bettina og Kenneth Hansen. Sidst-nævnte blev i øvrigt så fuld den aften, at han låste sig ude på toilettet en god del af aftenen! Det var ikke alle der synes det var fedt...Vel Dorthe Knudsen?!?
Der blev ikke spillet kampe dette forår, men vi fik spillet en del volley, og synes det var fedt.
Jeg må sige, at de 2 ting jeg husker bedst fra det halvår var, hvor imponeret jeg var over 1.-holdet, da jeg så dem træne og så den fest, som vi holdte på sygeplejekollegiet! FEEED fest!

0 Comments:
Send en kommentar
<< Home